fejlec4.jpg
Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám

Téma: Beszélgetések........Fő fórum...

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 15 20:17 #1

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
Béla!
Fogadd őszinte részvétem!
Nagyon szomorú, hogy még elköszönni sem tudtál.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 15 18:25 #2

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 295
  • Köszönetek: 120
Pótolom az elmaradt igéretemet. A motoromban BRISK Super N15C 1330 gyertya van.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 13 06:29 #3

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
Köszönöm a megerősítést.
Tegnap próbálgattam 3 félét is, de mindegyikkel tökéletesen működött.
Talán az új NGK BP5HS -t mintha egy kicsivel jobban szeretné.
Utolsó szerkesztés: 2021 máj. 13 06:32 Írta: sykes.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 12 20:04 #4

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 295
  • Köszönetek: 120
CDI gyújtással szinte mindegy, hogy milyen gyertyád van. Úgy szoktam mondani, hogy akár egy görbe szöggel is elmegy. De ezért is nem jegyeztem meg, hogy melyik tipust tettem bele.
Majd holnap megnézem.
Annyit tudok, hogy a helyi motoros boltban ezt a cseh 175-ös gyertyát javasolták. Azóta csak megy vele a motor.

De amikor még a kísérleti blokkomba kerestem itthon gyertyát a gyertya bányámban, találtam egy ezer éves Bosch gyertyát, ami szemre talán 145-ös lehet, mert nagyon belóg az égéstérbe, aztán azzal is gond nélkül ment.
Utolsó szerkesztés: 2021 máj. 12 20:06 Írta: 357 Dömötör.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 12 19:27 #5

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
Zoli bácsi!
Gyertya ügyben mit javasolsz?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 12 19:24 #6

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
Ma is mentem arra és gondoltam, hogy lemásolom pontosan a fotódat, de a fényviszonyok nagyon különböztek.

Tudom, hogy unjátok már a helyszínt, de még egy utolsó az évben

IMG_20210512_192811.jpg
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 11 11:59 #7

  • p21-feri-tb
  • p21-feri-tb profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 181
  • Köszönetek: 229
sykes beküldte:
Nagyon élvezem :)

IMG_20210509_193318.jpg

:silly:

190831015.jpg
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 20:06 #8

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 462
  • Köszönetek: 150
Hát igen, a forgótárcsa építés 40 éve volt!
357 Dömötör beküldte:
Késő bánat, eb gondolat! :woohoo:
Ma már senki nem csinál forgótárcsás motort. A Reed szelep mindent megold egyszerűen.

Igen a reed a legjobb!
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 20:04 #9

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 462
  • Köszönetek: 150
De jó hogy írtál, betűzőm a véleményem a szöveged közé.
357 Dömötör beküldte:
Ebben egy 175-ös Yamaha üvegszálas membránja van, ezért akkora a háza amekkora. A hűtéssel semmi gond nincs,
Nem a hűtés miatt írtam hogy nagy a membrán ház hanem az esztétika miatt
óriási ablakokon át szív a dugattyú és pont beleszív a dugó belsejébe a csapszeghez.
Ez jó, jól jón oda a kis hűtés, kenés és a jobb beáramlás is. - nagyon várom hogy bejáródjon a kis gép!
Amit tapasztalok, az az, hogy könnyedén forog ki, sőt nem is forgathatom, mert nyers még a henger és a dugó is.
;)
Ahhoz képest, hogy a gyári Danuviát a használati utasítás először 40 km/ó sebességgel járatná, nekem a 60 könnyedén megy, sőt sík úton a 70-be is bele - bele szalad ha nem vigyázok.
A gyújtás beállítását még nem ellenőriztem, úgy raktam át a másik blokkról ahogy ott volt, ugyanez vonatkozik a karburátorra is. Biztosan fogom még szabályozgatni a jobb érdekében.
Vettem korábban egy 21-es torkú karbicseket is, gyorsítószivattyúsat. és ha a kis karbival már jól megy a szerkezet, akkor kipróbálom a nagyobb karburátort is.
:) :ohmy:
A Pannónia kipufogódob kb.10 miliméterrel nagyobb átmérőjű a Danuviáénál. A könyökcső csatlakozás is bővebb, szűkíteni kellett.
Tökéletes!
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 19:34 #10

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
Amit viszont meg fogok csinálni az a láncra szerelt csillapító (gumi).
Talán Star motorján láttam, meg csepelzon
gépén.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 19:27 #11

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
Köszönjük a fotókat.
Mutatós paripa különlegességekkel.
A tapasztalatokat szívesen olvassuk itt is :)

Én maradok az eredeti kipufogónál.
Bukóban annyira nem zavar a hangoskodása.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 17:35 #12

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 295
  • Köszönetek: 120
Késő bánat, eb gondolat! :woohoo:
Ma már senki nem csinál forgótárcsás motort. A Reed szelep mindent megold egyszerűen.
akos127 beküldte:
Dömötör, nem tudom olvastad-e, régebben leírtam itt a fórumban, én fogótárcsás MZ-t csináltam és nem értettem mitől nem gyorsul jobban mint a haverom krossz MZ-je.

Amerikában jutottam hozzá tuning könyvekhez 10-20 évvel később amiben olvastam hogy mit csináltam rosszul.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 17:34 #13

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 295
  • Köszönetek: 120
Ebben egy 175-ös Yamaha üvegszálas membránja van, ezért akkora a háza amekkora. A hűtéssel semmi gond nincs, óriási ablakokon át szív a dugattyú és pont beleszív a dugó belsejébe a csapszeghez.
Amit tapasztalok, az az, hogy könnyedén forog ki, sőt nem is forgathatom, mert nyers még a henger és a dugó is.
Ahhoz képest, hogy a gyári Danuviát a használati utasítás először 40 km/ó sebességgel járatná, nekem a 60 könnyedén megy, sőt sík úton a 70-be is bele - bele szalad ha nem vigyázok.
A gyújtás beállítását még nem ellenőriztem, úgy raktam át a másik blokkról ahogy ott volt, ugyanez vonatkozik a karburátorra is. Biztosan fogom még szabályozgatni a jobb érdekében.
Vettem korábban egy 21-es torkú karbicseket is, gyorsítószivattyúsat. és ha a kis karbival már jól megy a szerkezet, akkor kipróbálom a nagyobb karburátort is.

A Pannónia kipufogódob kb.10 miliméterrel nagyobb átmérőjű a Danuviáénál. A könyökcső csatlakozás is bővebb, szűkíteni kellett.

akos127 beküldte:
Wow, tetszik a membrán ház Dömötör, majdnem akkora mint a henger.
Lehet át kellene jelölni a borda csíkokat és bele flexelni vagy maratni hútésre is jó lenne, meg jobban menne a dizájnnal.
Éreztél-e valamilyen hatásfok növekedést?
Dugattyún csináltál ablakokat ugye? ha jól emlékszem.
Kipufogó kicsit nagyobb belső méret vagy ugyan az? - elvégre 125 egyel, vagy 250 kettővel, lehet teljesen egyforma.
Gratula nektek a Dancsikhoz!
Jó ezekről olvasni meg nézelődni. - pláne a tuning, még ha kicsi is mint a gyújtás, volt vele régen szívás de a p20-mon állandóan!!!
Utolsó szerkesztés: 2021 máj. 10 17:41 Írta: 357 Dömötör.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 15:34 #14

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 462
  • Köszönetek: 150
Dömötör, nem tudom olvastad-e, régebben leírtam itt a fórumban, én fogótárcsás MZ-t csináltam és nem értettem mitől nem gyorsul jobban mint a haverom krossz MZ-je.

Amerikában jutottam hozzá tuning könyvekhez 10-20 évvel később amiben olvastam hogy mit csináltam rosszul.
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 15:28 #15

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 462
  • Köszönetek: 150
Wow, tetszik a membrán ház Dömötör, majdnem akkora mint a henger.
Lehet át kellene jelölni a borda csíkokat és bele flexelni vagy maratni hútésre is jó lenne, meg jobban menne a dizájnnal.
Éreztél-e valamilyen hatásfok növekedést?
Dugattyún csináltál ablakokat ugye? ha jól emlékszem.
Kipufogó kicsit nagyobb belső méret vagy ugyan az? - elvégre 125 egyel, vagy 250 kettővel, lehet teljesen egyforma.
Gratula nektek a Dancsikhoz!
Jó ezekről olvasni meg nézelődni. - pláne a tuning, még ha kicsi is mint a gyújtás, volt vele régen szívás de a p20-mon állandóan!!!
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 14:02 #16

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 295
  • Köszönetek: 120
Igen.
P10H dob felszerelése. (a gumidugós).

Danuviaarepcben001.jpg


Danuviaarepcben005.jpg


Danuviaarepcben004.jpg
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 12:07 #17

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
Kipufogó halkításra van valami trükk?
Az enyém brutál hangos.
Minden cucc benne van ami gyárilag is benne volt.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 10 06:21 #18

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
357 Dömötör beküldte:
Nem találkoztál R100-al a másik fórumról? Ő is hidas képet tett fel.

Nem találkoztam velük.
Én este 7 körül motoroztam.
Az ő fotója napközben készülhetett.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 09 18:14 #19

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 295
  • Köszönetek: 120
Nem találkoztál R100-al a másik fórumról? Ő is hidas képet tett fel.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2021 máj. 09 17:59 #20

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1831
  • Köszönetek: 383
Nagyon élvezem :)

IMG_20210509_193318.jpg
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldalmegjelenítési idő: 0.191 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum