danfejlec.jpg
Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám

Téma: Beszélgetések........Fő fórum...

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 27 14:45 #101

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Profi fórumozó
  • Hozzászólások: 137
  • Köszönetek: 80
Szerintem jót írtál!


M.Zoltán beküldte:
Ha jól gondolom a vázszám alapján 1964 7. havi a motor.
A KK a rendszám lehet
A blokkot pedig cserélték...
Ha hülyeséget írnék javítsatok ki.... :unsure:
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 26 19:32 #102

  • M.Zoltán
  • M.Zoltán profilkép
  • TÁVOL
  • Adminisztrátor
  • Hozzászólások: 837
  • Köszönetek: 354
Ha jól gondolom a vázszám alapján 1964 7. havi a motor.
A KK a rendszám lehet
A blokkot pedig cserélték...
Ha hülyeséget írnék javítsatok ki.... :unsure:
Magyar Zoltán (admin)
Utolsó szerkesztés: 2019 aug. 26 19:35 Írta: M.Zoltán.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: D.Nagy, sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 26 19:12 #103

  • Cbx
  • Cbx profilkép
  • TÁVOL
  • Arany fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 203
  • Köszönetek: 59
A szegedi lamella a jó !
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sykes

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 26 16:52 #104

  • H31N3K3N
  • H31N3K3N profilkép
  • TÁVOL
  • Újonc fórumozó
  • Hozzászólások: 7
A vazon ezt a ket szamot talaltam a K K kezdetu a nyaknal a masik blokk melett. a blokkon a hengertalpnal nem talaltam szamot csak a kozosito szam van rajta ami 276717. illetve a kerdesem meg az lenne hogy kuplung lamellat melyik fajtat erdemes venni? van a gondolom utangyartott "teli" illetve talaltam jofogason eredeti felujitottat Szegeden.
Mellékletek:
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 22 12:45 #105

  • H31N3K3N
  • H31N3K3N profilkép
  • TÁVOL
  • Újonc fórumozó
  • Hozzászólások: 7
Szia! Sajnos aranylag messze lakok.(Birminghamtol del-nyugatra 30 merfoldel), de ha London fele less dolgom akkor mindenkepp egyeztetunk! Nekem olyan sok tudasom meg nincs a Danuviakkal kapcsolatban. Volt tobb Simsonom es MZ is. Nagyon nagy szerencsemre anyosomeknal a garazs melyen talaltam Danuvia alkatresz katalogust illetve kezelesi konyvet is. Most meg ezeket nyalazom at aztan lassan neki allok szetszedni csak elotte ra akarok jonni miert veszi nehezen a 2est. Egyesbol nem tudom kettobe rakni de ha erosen felrantom 3 ba onnan mar vesszi a 2ot.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 21 19:10 #106

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 365
  • Köszönetek: 127
Hello Sykes!
ezt mire ertetted?sykes beküldte:
Fotókat szívesen nézegetünk :)

Hello Zolan!
Én is Angliában élek, sajnos most Danuviám nincs, de nagyon szeretem ezeket a gépeket mert az volt életem első motorja.
Ha esetleg kozel vagy Dél Londonhoz (Croydon) talán össze tudnánk futni egy márka beszélgetésre.

Udv.
Ákos
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 21 18:02 #107

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1537
  • Köszönetek: 311
Fotókat szívesen nézegetünk :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 21 13:59 #108

  • H31N3K3N
  • H31N3K3N profilkép
  • TÁVOL
  • Újonc fórumozó
  • Hozzászólások: 7
A motoron csak a kozosito szam van meg fejbol(legalabbis egy resze), az 270 xxx. A vegere nem emlekszem, majd ha hazaertem megnezem. Ez alapjan amit linkeltel, a blokk eleg kesoinek tunik.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 21 13:36 #109

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1537
  • Köszönetek: 311
Rendszám beütést kereshetsz a váz nyak részén, alvázszámot a dupla bölcsőváz jobb oldali részén, a motorszámot a blokk bal oldalán a henger alatt találod.
Ha nem volt motorcsere, akkor a motorszám egyezik az alváz számával.
Bővebben
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 21 10:21 #110

  • H31N3K3N
  • H31N3K3N profilkép
  • TÁVOL
  • Újonc fórumozó
  • Hozzászólások: 7
Rendben megprobalom! Annyira nem surgos a dolog mert cask tavasszal szeretnem forgalomba helyezni. Koszonom a segitseget!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 21 10:18 #111

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1537
  • Köszönetek: 311
Első körben ide írhatsz adatigénylési kérelmet:
KEK KH Közlekedési Igazgatási
és Nyilvántartási Főosztály
Közlekedési Nyilvántartó Osztály
1475 Budapest Pf.: 367.

A kérelemhez csatolni kell "Adatszolgáltatást kérő lap"-ot.

Adatszolgáltatást kérő lap:
I. A kérelmező neve:
címe:
II. A kért adatkör meghatározása egyedi adatszolgáltatás esetén: Okmánytár
IV. Az adatigénylés tárgyát azonosító adatok: Forgalmi Rendszám: .........,
V. Az adatfelhasználás célja: Újra forgalomba helyezés
VI. Az adatkérés jogalapja: Tulajdonos
VII.
Az adatszolgáltatás teljesítésének formája:
1. on-line
2. mágneses adathordozó
3. papír

Csak ők jogosultak kiállítani igazolást a motorról.
Kb. 1500Ft a díja.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 21 09:46 #112

  • H31N3K3N
  • H31N3K3N profilkép
  • TÁVOL
  • Újonc fórumozó
  • Hozzászólások: 7
Igen van, de nem hiszem hogy van felderitheto adasveteli lanc visszamenoleg.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 21 09:29 #113

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1537
  • Köszönetek: 311
Mielőtt továbblépnénk.
Adás vételi van a motorhoz, amin te vagy a vevő?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

evjarat 2019 aug. 21 07:21 #114

  • H31N3K3N
  • H31N3K3N profilkép
  • TÁVOL
  • Újonc fórumozó
  • Hozzászólások: 7
Sziasztok! Egy eleg oszetett problemaval fordulok hozzatok! Nemregiben hozzajutottam egy Danuviahoz ami nem rendelkezik papirokkal viszont van rajta egy regi rendszer szerinti 2 betu 4 szam formatumu rendszam. Nem tudom hogy a motorhoz tartozik-e vagy sem. En Angliaban elek es szeretnem a motort felujjitani es forgalomba helyezni itt kint. Az angolok szerencsere nem olyan szogletesek papir ugyben mint a magyarok viszont itt jon a resz ahol segitsegre lenne szuksegem. Ha tudok szerezni egy papirt akar az NKHtol akar egy markaklubtol ami bizonyitja hogy a motorom milyen evjarat akkor nyert ugyem van. Az lenne a kerdes hogy ti mint Danuvia klub tudtok e segiteni ebben az alvaz illetve motorszam alapjan? illetve van e valamifele belyegzoje a klubnak vagy annyira nem hivatalos a dolog? Szivesen veszek barmilyen iranymutatast es elore is koszonom! Tisztelettel Rakoczi Zalan.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 20 22:29 #115

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 365
  • Köszönetek: 127
Úgy ahogy irod Dömötör, egész jó a meglátásod.
Nyilván azért nem ilyen a mai superbike mert akkor még nem tudták mi a jó.
A középen elfekvő henger elrendezés engedte a rövidebb főtengely használatát.
Annak ellenére hogy keskenyebb mint a Kawasaki H2 750, mégsem lett kirivaló verseny motor. Persze lehet hogy csak a pénz hiányzott hozzá.
Már 20 évvel ezelőtt sem rúghatott volna labdába egy vízhűtéses motor szemben.
De a varázsa megvan.
357 Dömötör beküldte:
Izgi lehetett ennek a 3 hengeres, 2 ütemű V motornak a bekarburálása! Amúgy feltételezem, hogy brutálisan erős lehet, ha jó.
Bár nem értem mi a jó ebben a konstrukcióban, ha csak az nem, hogy a fekvő henger miatt a súlypont lejjebb esik. Ez a motor még nagyon a kísérletezős korszakból való lehet, (saccperkábe az '50-es évek vége) mert ez az Early Sringer Forks nem volt sikeres. Persze különleges!
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 20 21:18 #116

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Profi fórumozó
  • Hozzászólások: 137
  • Köszönetek: 80
Izgi lehetett ennek a 3 hengeres, 2 ütemű V motornak a bekarburálása! Amúgy feltételezem, hogy brutálisan erős lehet, ha jó.
Bár nem értem mi a jó ebben a konstrukcióban, ha csak az nem, hogy a fekvő henger miatt a súlypont lejjebb esik. Ez a motor még nagyon a kísérletezős korszakból való lehet, (saccperkábe az '50-es évek vége) mert ez az Early Springer Forks nem volt sikeres. Persze különleges!
Utolsó szerkesztés: 2019 aug. 23 21:10 Írta: 357 Dömötör. Indoklás: gépelési hiba
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 20 20:13 #117

  • akos127
  • akos127 profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • motoros egy életre
  • Hozzászólások: 365
  • Köszönetek: 127
Isten éltesse az Istvánokat!

Dömötör. csak egy linket rakok ide, az egyike amin az öreg Sammy Miller egy 3 hengeres 750-es super ritka Tait Triple nevű motort megnéz, amit késöbb a mezeum körűl próbálgatott 84(?) évesen!



DSC_0341.jpg
Kedves motoros barátok és ismerősök, Danuvia embléma veletek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 20 18:52 #118

  • D.Nagy
  • D.Nagy profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1245
  • Köszönetek: 600
Köszönöm.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 20 14:21 #119

  • sykes
  • sykes profilkép
  • TÁVOL
  • Platina fokozatú fórumozó
  • Hozzászólások: 1537
  • Köszönetek: 311
Boldog István napot minden érintettnek!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: D.Nagy

Beszélgetések........Fő fórum... 2019 aug. 18 20:43 #120

  • 357 Dömötör
  • 357 Dömötör profilkép
  • TÁVOL
  • Profi fórumozó
  • Hozzászólások: 137
  • Köszönetek: 80
Biztosan nagyon élvezted, én csak képekről és leírásokról ismerem, de fantasztikus a csávó és a gyűjteménye!

sammymiller.co.uk/

akos127 beküldte:
Kedves Zoltán, olvasók, barátaim, motorosok!

Tavaly üdülésünk alkalmával New Milton-ban (Anglia) béreltünk egy kuckót egy hétre.
Látogatásunk alkalmára egy napot a motorokra fordítottam külön a családtól és a nagyon közeli Sammy Miller motorkerékpár múzeumba látogattam.
Lustaságból kifolyólag ma editeltem a maradék képet (crop, élesítés). Kb 300 képet készítettem.
Nem akarok egy márka fórumot nem oda való képekkel traktálni, de ha van valakinek egy webhelye ahová fel lehet tölteni, aminek a linkjét itt közzé tudnánk tenni, akkor bárki a saját részéről böngészhet a különleges veterán motorok képei között.
Számtalan prototípus, motorok amik nevét még én sem hallottam életemben pedig volt egy enciklopédiám 5000 (!!!) motorkerékpár márkáról.

Ha valakinek van javaslata.... ám halljuk.
Utolsó szerkesztés: 2019 aug. 18 20:44 Írta: 357 Dömötör.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldalmegjelenítési idő: 0.146 másodperc
Az oldal motorja a Kunena fórum